Sana Söz Yine Baharlar Gelecek !!!

Bana bir Nisan dedin mi benim için bahar başlar güzel bir his uyanır da sonrasında yaz gelir. Ve arkada o güzel melodi çalar Levent Yüksel ve o güzel şarkısı Tuana... Dinlerken alır götürür de bahar geldiğini içinde hissedersin. Bir hayal kurarsın da olmazsa olmazdır ya işte öyle anlardır baharın gelişi. Bu ara biz arkadaşlarla bir şekilde bu şarkıyı söylerken buluyoruz kendimizi ''Sana Söz Yine Baharlar Gelecek''!!! diye... 

Çok mu istiyoruz bahar gelsin diye yoksa şarkı mı çok güzel bilinmez de şarkıda dediği gibi hayat akıp gider devam eder de bırakmasak ya...



Ben yazıma devam ederken şarkıyı da ekledim ki arkadan çalsın size de baharın geldiğini hatırlatsın. Hatırlatsın diyorum çünkü ülke olarak yine tarihe geçecek zor bir gün geçirdik üstelik bu sefer gerçekten ne olduğunu da anlamadık. Bunun üzerine çok konuşmak içimden de gelmiyor birileri bugün hayattayken yarın baharın gelişini göremiyor ama arkada ne oluyor gerçekten bilmiyoruz. Bugün okuduğum bir tweet var ki gerçekten her şeyi özetliyor ''Şimdi Elektrikler Gelse Bile Aydınlıkta mısın?'' diye. Ve diyorum ya işte şarkıda ki gibi içimden sana söz yine baharlar gelecek diye bağırmak geliyor. Gelmeli de zaten güneşin doğduğu, karların eridiği, karanlıkların aydınlandığı, hiç unutulmamalı her ne oluyorsa da...

Ben yine kendi adıma umutla yazı beklerim, hep birlikte bekleyelim... Şarkıda da dediği gibi akıp gider oyun, akıp gider, devam eder hayat !!!

Arkada her ne oyun dönüyorsa, koca ülke karanlığa gömülse de elbette aydınlık gelir...

Diyorum ya Sana Söz Yine Baharlar Gelecek, Işık Sönmeyecek...

Bırakma Peşini..

Gel ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma