Dubai 2015 Yaz Modası Görülmeden Gelinmez ki :))

Yazın sıcağını, güzel renklerini, cıvıl cıvıl sahillerini bırakıp sevdiğim İstanbul'a ve kışına tekrar kavuşmuşken içimizi kıpır kıpır yapan görüntülerden çok uzaklaşmak istemedim :) Dünya'nın en büyük alışveriş merkezlerini bir yere yaparsak, içinde de dünyaca ünlü markalarda olursa eee ülke zaten zengin olunca şıklık kaçınılmaz oluyor :)) Dubai yazın çok sıcak olduğu için insanların çoğu alışveriş merkezlerinde zaman geçirmek durumunda kalıyor. Sanırım görkemi sevmelerinin yanı sıra bu sıcağında alışveriş merkezlerinin büyüklüğü ve gösterişinde etkisi var. Vitrinler de bir o kadar başarılı tasarlanırsa saatlerce zaman geçirebilirsiniz :))

Kışın biraz koyu renge kaçıyor olsam da yazın rengarenk olmasını, ayakkabıları, çantaları çok seviyorum :))

O Çantayı Bana Verin Adlı Çalışmam :)))

Gezerken tabi ki kıyafetler çok güzeldi ama ben sanırım en çok vitrinler ile eğlendim. Bütün vitrinler o kadar özenli hazırlanmıştı ki bana göre yapılan tasarımlar o zaman daha değerli gözüküyor ve anlam kazanıyor. Bu yaz sanırım daha önce giymeye çekindiğimiz bütün renkleri vitrinlerde göreceğiz ve hatta hepsini aynı kıyafette de bulabiliriz. Bu kadar renkli ayakkabıları giyer misiniz bilmiyorum ama ben özellikle topuksuz olana bayıldımm :))

/
Renkli şeyleri ne kadar seviyor olsam da düz koyu renk elbiselerden de vazgeçemem :) Onlarında yeri benim için ayrı olmazsa olmazım özellikle bu aşağıda ki elbiseye bayıldım keşke benim olsa dedim :) Sade ve şık kelimesini sizce de sonuna kadar hak etmiyor mu ?


Vitrin süsleri demişken biz kadınların en sevdiği ayakkabıları yıldızlaştırmak süper bir fikir görsel olarak da gerçekten ilgi çekici duruyor. Her ayakkabı bir stardır :)) Gelelim Julian Hakes'in ayakabbılarınaaa. Ödüllü tasarımcının bu tasarımlarına ben bayıldım. Genel olarak renkli tercih ettiğim için nar çiçeği rengi olanlar benim kalbimi kazandı diyebilirim :) 


Evettt yukarıda ki etek ve üst kombinimizden sonra vitrine yapışmama sebep olan çanta ve ayakkabıyı aşağıda ki resimde görebilirsiniz :)) Evet renk dedim cıvıl cıvıl dedim bir anda koyu renklere döndüm farkındayım ama bunlara bayıldım eklemeden olmazdı :)) 


Tamam tamam içinizi karartmak istemiyorum :)) Artık bir kaç renkli ayakkabı, çanta paylaşsam fena olmaz :) Mesela bu yaz gökten böyle fotoğraf da ki gibi renkli çantalar uçarak gelse fena olmaz dimi :) Benim geçen yaz favori rengim neon sarısıydı :) Farkında olmadan bile aldığım her parçada vardı kendisi :) Eee tabi bronz tende de güzel duruyor :)) Aşağıda ki çantayı gördükten sonra anladım ki bu yazda dolapta yine kendilerine yer ayırıcaz gibi gözüküyor :))



Yaz,renk, neon demişken koyu renk ojeleri de bir kenara alıp canlı renklere yer açmamazlık etmeyin :))


Kendim telefon kabı kullanmayı çok sevmiyorum ama bunlara bayıldımmm :) Rengarenk ve tasarımları süper :)) Çok beğenmeme rağmen tahminen kullanamam ama kullanabiliyorsanız çantalarda bunlara da yer açalım derim :))


Yazımızı bitirmeden Dubai'de katıldığım Hala Fashion defilesinden görüntülere de yer verim istedim. Lacivert büstiyer ve etek ikilisine bayıldım :))

Yazının sonunda tahmin edeceğiniz üzere dolabımda bu yaz daha çok canlı renklere yer açmaya karar verdim, çok da zor olmadı :)) 

Sizinde bu yaz hayatınızdan renginiz eksik olmasın :))) Yeni renklere yer açmayı unutmayın...







3 yorum:

  1. Canım çok eğlenceli cıvıl cıvıl bir yazı olmuş hayırlı olsun blogun:)
    Benim blogumada beklerim severek takip edicemm yazılarını sende takip edersen çok sevindirirsin beni :)) http://pembeminikmutluluklar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) tabi ki ziyaret ederim blogunu izlemedeyim bende:))

      Sil
    2. :* :* teşekküüüürrlerrrr ^^ :)

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma