Deli Dolu Bir 30 Masalı

Yıllar önce bilmesem de hep güzel bir Eylül sabahı dünyaya gelmişimdir diye düşünmüşümdür. Yapraklar sonbaharın tüm renklerini almış, sokaklara saçılmış, hafif esinti kendini hissettiriyor ama güneşi gördüğün yerde de ısınıyorsun. Yazın biticeğine üzgünsündür ama başlangıçlar için de uygun zaman gelmiştir. Yazın hareketliliği üstündedir, ama sonbaharın sakinliği de çeker seni içine içine. Bundan 30 sene önce böyle bir sabah da doğmuş olmalıyım diye düşünürüm. Bugün seçme şansım olsa yine bir Eylül sabahı dünyaya gelmek isterim. Ben gibi...Eylül gibi...

30 seneyi geride bıraktım hayatımda söylerken şaka gibi geliyor :)) Nasıl geçti habersiz diyemiyeceğim dolu dolu bir 30 yıl aslında. Bugün geriye dönüp baktığımda her yılın bana kattığı o kadar çok şey var ki bugün  bir 10 senesini elinden alalım 20 yaşına dön deseler istemem. Her yılın bana kattığı, beni bugüne hazırladığı  bir sürü anı, bir sürü dost, bir sürü mutluluk, bir sürü kırgınlık biriktirdim. 

Hepsi içimde bir renk oldu bir süre sonra ben oldu. Şimdi hangi rengi geri vermek isteyebilirim ki ??? O renklerin bütünü olmuş gibiyim. Gök kuşağından bir rengi almak gibi yaşadığım bir anı değiştirmek istemek. 

Bundan sonra isteyeceğim tek şey sevdiklerimle daha güzel renkler oluşturmaktan başka ne olabilir..

Bugüne kadar hayatıma giren, bir şekilde dokunan bana renk katan herkese hayatımda oldukları için teşekkür ederim. Bu yaşım bugün gerçekten bu kadar güzel ve anlamlıysa sizlerin sayesindedir.

İyi ki Hayatımdasınız :))

Hep birlikte Nice Güzel Senelere :))

İyi ki Doğdun diyen Herkes için İyi ki Varsınız :))

Instagram hesabım : lifeofnill















12 yorum:

  1. İyi ki doğdun. Yaşadığın her senenin her anın sana bir şeyler kazandırdığını, güzellikler kattığını söyleyebilmen bence muhteşem bir şey. Darısı başımıza. Nice mutlu, sağlıklı senelere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim :) Daha güzel günler senin olsun inşallah :)

      Sil
  2. Hayatın her daim mutlulukla dolsun. :)))

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu ve huzurlu, harika anılarla dolu bir seneye o zaman. ^^
    Ne kadar güzel anlatmışsınız. Böyle güzel düşünmeniz gerçekten harika. Demek ki gerçekten dolu doluymuş. Ne güzel... ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :) Hepimiz için güzel bir yıl olsun inşallah :)

      Sil
  4. iyi ki doğmuşsunuz , nice yıllarınız olsun sağlıkla , mutlulukla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Herkes için güzel bir yıl diliyorum :)

      Sil
  5. Mutlu ve sağlıklı nice senelerin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :)) Hepimizin inşallah :))

      Sil
  6. oleeeey daha çok çok 30 gör ki 3-4 tane dahaaa 60 90 120 işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeppp teşekkür ederimm benim de niyetim o bütün 30'lar benim :p

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma