Yeni Başlangıçlar '' Feroni ''

Uzun zamandır ortalarda yoktum ama kendim için güzel başlangıçlar güzel projelerle geri döndüm diyebilirim. Ortalarda yokken bir sürü güzel anılar biriktirmenin yanı sıra güzel bir markayı oluşturmanın mutluluğunu sizinle paylaşmak isterim. Yeni yeni başladığım daha ilk adımları sayılabilecek '' Design by Feroni '' markasını resmi olarak açmış bulunuyorum :) 




Uzun zamandır uğraştığım  kafamda şekillendirdiğim detayları gerçeğe dökmek, elimle tutabilmek benim için gerçekten çok heyecanlı... Bu benim için daha ilk adım umarım hayallerimi gerçekleştirdikçe sizinle daha çok paylaşma imkanı da bulurum. Yorumlarınızı, beğenilerinizi, takiplerinizi beklerim :)) 

Bloğum üzerinden de yaptığım ürünler ile ilgili bilgilendirmeler kısa öğretici videolar bilgiler paylaşmayı düşünüyorum. Bunun dışındaki her sorunuz için bana ulaşabilirsiniz :)

Ama öncesinde yeni markam için desteğinizi bekliyorum. İntagramdan beni takip eder beğenilerinizi yorumlarınızı eksik etmezseniz çok mutlu olurum :)

Şimdiden çok teşekkür ederim...

Instagram Hesabım: designbyferoni



6 yorum:

  1. Kolay gelsin, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin. blogunuzu takipteyim sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. https://www.cihan7.com Büyük Blog Takip Etkinliğinden geliyorum. TAKİP EDEN HERKESE DÖNÜŞ YAPIP SİTEMDE LİNK VERECEĞİM.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma