Sziget Festivali 2015

Beni takip edenler bilir bir süredir buralarda yoktum çok fazla yazı yazamadım. Yazamadım ama biri sürü güzel konular biriktirdim diyebilirim :)) Daha önce Macaristan vizesi almakta sıkıntı yaşadığımdan bahsetmiştim. Herhalde en son ne zaman bu kadar gerildin deseniz direkt olarak bu bekleme sürecini söyleyebilirim. Macaristan için vize başvurusu yapacak olanların kulağına küpe olsun bir yerden duymuştum diye hatırlaması için yazıyorum :) Eğer olur da bir gün Budapeşte'ye gitmeye karar verirseniz vize işlemlerine erkenden başlamakta fayda var. Nilaycım senin vizen ne zaman geldi derseniz seyahata çıkmadan bir gün evvel geldi. Anlayacağınız son dakikaya kadar gidip gitmeyeceğim belli değildi :))
Çok mu geç kaldın başvuru için derseniz işlemlerime de bir ay önce başladım diyebilirim. Artık yoğunluktan dolayı mı başka bişi mi bilemem ama benim gibi bir sürü sıkıntı yaşayan olmuş. Neyse bu sıkıntılı mevzuyu bir kenara bırakıyorum ve hayatımda bulunduğum en renkli, en eğlenceli festivali anlatmaya başlıyorum :))) 



Her yıl Budapeşte'de gerçekleştirilen ve Avrupa'nın en iyi festivallerinden biri olarak sayılan Sziget Festivali için planlamalarımı neredeyse bir yıl öncesinden yapmaya başladım. Uçak biletleri, festival girişi, konaklama hepsini festival öncesi erken uygun fiyatlı satışlardan yararlanarak halletim. Dolayısı ile yaz geldiğinde elimi kolumu sallaya sallaya gitmenin keyfi ayrıca güzel oldu :))


Daha önce çok festivale gittim ama bu kadar büyük kapsamlı ve festival alanında konakladığım hiç olmamıştı. Bu benim için ilk tecrübeydi o yüzden büyük bilinmezlerle gittim diyebilirim. Daha önce katılan arkadaşlardan aldığım ipuçları vardı ama üzerine kendi deneyimlerimi de ekleyince bir haftalık bir yazı dizisi çıkartabilirim diyebilirim :)) Anlayacağınız benden daha çok festival yazısı okumak durumunda kalabilirsiniz. Hem bu güzellikleri paylaşmak hem de seneye katılacak olanlara yardımcı olsun istiyorum :)) Aynı zamanda o kadar güzel fotoğraflarım var ki paylaşabildiğim kadarını da paylaşsam fena olmaz hani :))

Bu yazı şimdilik giriş yazısı gibi olsun ayrıntılarla geliyorum :)))

Bu arada ben instagram hesabımdan festival fotoğraflarını paylaşıyorum. Nilaycım yazılarını bekleyemem fotoları görmek isterim derseniz instagram hesabıma beklerim :))

Herkese keyifli haftalar :))


5 yorum:

  1. Ben de yoktum buralarda ama yokluğumda senin yaptığın gibi güzel şeyler yapmadım :)
    Öyle yok gezi, yok macaristan...
    Çok güzel bir deneyim olmuş senin için, çok beğendim...
    Bir ara instagrama da gelelim tamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz olunca bir kaybolma oluyor sanırım :) Senden de bekliyorum eğlenceli bir kaybolma :)

      Sil
  2. Hep buralarda olduğumdan belki, yokluğunu fark edenlerdenim. Hoşgeldin diyeyim, bayağı bir dolu gelmişsin Sziget Festivali yazısı bunu gösteriyor. Merakla bekleyeceğim taze yazılarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülalcim valla bende özlemişim buraları taze taze yazılarımla gelicem :) Kimler neler yazmış neer kaçırmışım sayfalarınızı ziyaret edicem :)

      Sil
  3. Bu yılki festivale 'Ceza' katılıyormuş. Duyunca hemen paylaşayım dedim. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma