Ramazan'da Caz Dinlemeyen Kalmasın :)))

Yazının başlığı kulağa çok hoş geliyor dimi bende yazarken çok sevdim :) Haa başlık bulmak için çok da uğraştın mı acaba Nilay derseniz yok valla çok uğraşmadım. Mesajı açık net kafa karıştırmadan verelim dedim. Zaten etkinliğin takvimini inceleyip Yasmine Hamdan'ın ismini görünce içim bir pır pır oldu. Kim bu kızımız diyenler olabilir. Only Lovers Left Alive filmini izleyenlerin aklında hemen ışık yanmıştır hiç şüphem yok. İzlemeyenler için ise Sadece Aşıklar Hayatta Kalır filminin güzel sesli kızı 5 Temmuz akşamı Ramazan'da Caz etkinlikleri kapsamında Türkiye'de olacakmış.  

Yasmine Hamdan Lübnan'lı bir şarkıcı filmde Hal adlı bir parçayı söylemişti. Filmi izlerken ilk duyduğumda içimden geçen bir daha bir daha söylesin canlı söylesin bende dinliyim olmuştu. Merak edenler için bir de videosunu ekledim. Yazıyı okuyup dinlememezlik etmeyin derim :)))

Ramazan'da Caz ilk kimin aklina gelmisse tebrik eder saygilarimi sunarim :))) Ramazan'ın en güzel kazanımlarından biri oldugu hiç şüphesiz. Ramazan'ın yaza gelmesi ile iftardan sonra açık havada güzel müzik dinleme fırsatını bulduğumuz için çok şanslıyız. Fırsat buldukça katılmaya çalışıyorum. Özellikle sürekli konserlerine gitme fırsatını bulamadığımız kişileri böyle etkinlerde dinleme fırsatım olunca çok seviniyorum.

Aynı zamanda bir de 8 Temmuz'da gece gezmesi adı altında Kadıköy sokakları caz ile buluşuyor. Tek bir bilet ile bütün mekanlardaki etkinliklere katilabiliyoruz. Etkinlik ile ilgili ayrıntılara buradan ulaşabilirsiniz :))

Ne diyelim Bu Ramazan Caz dinlemeyen kimse kalmasın :)))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma